Followers

24 June 2010

++..SABOTAJ????..++

kelmarin (23/6/2010) aku datang keje mcm biasa...
22/6 aku EL coz pening n g klinik kesihatan wat checkup pewot...
so sok nyer g opis..pepagi bos panggil masuk bilik dier...

sebb nyer de hamba ALLAH mana tah tulis SURAT LAYANG pada ketua jabatan aku..complain pasl aku..YA ALLAH..masa tu ALLAH jerk tahu perasaan aku...
aku pon baca la surat yang aku tgk mcm budak2 skolah tulis...(lawa lagik tulisan aku..)

otak aku ni punyer la pikir aku pernah ke jumper dgn penulis surat yang aku anggap pengecut nih....bahasa memng xble blah tol...ckp mcm dier perfect giler...
Demi ALLAH..aku xingt pe kejadian aku ngn dier...

lam surat dier...dier kecewa ngn aku...coz masa dier carik aku..aku xder kt tmpat...1st dier datng kul 8.30am...yang date bila pon aku xtau..n makhluk tu pon xnyatakan bila...so da lama tunggu konon nyer...dier blah balik opis dier...opppss...luper lak nk bgtau pangkat penulis tu...dier berpangkat DOKTOR.


fuhh!!...dasyat bebs...tp tu la nama jerk DOKTOR..tapi mcm xder otak..!!!!
DOKTOR SAKIT JIWA kot..

continue blk cite...

pastu dier kata dier datang balik...masa tu dier nk tau sesangat baki akaun geran dier...segera tau..huhu...pas 2 jam br la dier dpt jumper aku...yg aku pelik tu...
apesal la dier xreti nk bukak mulut..tnyer staf lain kt sini...yang teruja nk jumper sangat ngn aku pe hal????...bos aku pon ble check kan baki tu...yang RELA tunggu smpai 2 jam tu yang aku rasa mcm x logik...kira dier ni TERINGIN gila la nk jumper aku...huhuhu...

siap comlain cara aku komunikasi ngn dier lagik...adoyai...tah pe la yang aku ckp kt dier smpai dier touching giler...

seriously..aku xingt pa pe yang berkaitan ngn dier...
kecewa??...memng kecewa...coz aku xder pembelaan tuk aku..aku xberi peluang nk bela diri aku...tup2..bos aku suruh tulis surat MAAF..aku memang tulis..tp AKU TAK AKAN MAAFKAN si DOKTOR tu....selagi dier xtampil diri...


lupa lak nk bgtau...lam surat tu..dier xboh langsung dier dari pusat pengajian mana...yang lawak nyer..kami cari data dier di unit gaji,HR n sume jabatan yang berkaitan...XDER NAMA dier....kalo btl la aku salah...knp dier nk SEMBUNYI diri...xperlu..aku bukn nyer nk gi tarik rambut dier...aku pon TERUJA sangat nak jumper ngn dier..yang kononnyer nakkan PERUBAHAN.


nama dier DOKTOR SALWA BAIJURI

nice name..tapi PENGECUT!!!!

aku sekadar meluahkan rasa ati aku yang sememangnyer xpuas ati...

ni la DUGAAN berat yang aku terima...
seb bek la aku pegnen..kalo x...aku nak carik dier sampai lubang cacing...!!...
kalo la dier terbaca nukila ati aku ni...

tampilkan diri anda...kalo aku salah..bgtau aku..bila yang dier datang jumper
aku....berkaitan aper yang smpai dier perlu tulis surat LAYANG aku rasa memng mcm orang xder otak!!!...

nama aku BUSUK bebs..!!.
aku punyer MARUAH..aku punyer ati n perasaan...
xperlu nk takot2..takot per nyerk..aku xmkn orng..aku makan AYAM jerk..huhuhu...

dgn kejadian nih..aku memng feeldown..really feeldown...
seb bek la..de suami tersayang n kwn2 yang beri semangt..
thanks..

ALLAH tu MAHA MENGETAHUI...skunk aku memang rasa teraniaya...
biarlah dier yang balasa segalanya...


jika aku salah..
jika aku benar...
mohon pada-MU YA ALLAH..
tunjukkan lah...
aku mahu PETUNJUK-MU...



shhhhh!!!!~~ (",)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...