Followers

25 June 2010

++..ChECKUp..++

tanggal 22/6/2010 ,aku da daftarkan diri dengan klinik kesihatan...hahahaha...
coz aku da 3 bulan pegnen..kalo g lambat..alamatnyer...kena la dgr leteren nurse2 kt situ...hikhik..

uish...ramai tol orang..
yg pasti sume ibu2 yang pewot2 da nmpak 'BERISI'
aku jerk yang pewot masih kecik come...hahaha...

1st kena soal selidik..bla..bla..
pastu wt checkup tekanan darah...normal bebs...
pas tu bab yang aku memang tunggu sangat...kena TIMBANG BERAT...
da aku agk da...berat aku da nek 5 KILO..!!!!
adoyai...pe leh wat...demi bb...ibu rela sayang...

pastu kena urine test la..HIV test la..
hah...pas tu diorng bik darah aku...
huhuhu...aku lak jenis yang xalah pada darah..rileks jerk..
hikhik..

pas bik darah..kena tunggu jumper doktor...
masa tu kepala aku jadi pening..mybe sbb bik darah td..
rasa nk tido lak..

lastly dpt la jumper doc...
doc scan..
20/7 kena checkup lak..


shhhh!!~~moga bb siht n sempurna sifat..amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...