Followers

14 June 2010

ibU MEnGANDung 3 buLan

this week kandugan aku akan masuk 3 bulan..kalo kiraan minggu da lam 12minggu..
aku da rasa susah peritnya mak aku rasa masa mengandungkan aku 24thn lalu..
huhuhu...(thanks mak..sob..sob..sedihnyer..)

sejak kandugan masuk 2 bulan,aku da mula da simptom ibu mengandung...awal2 aku da start loya n muntah..pepagi bangun tido msti feel nk muntah...tambah2 masa gosok gigi pepagi..eeeiii..sakit dada aku bila termun*** jerk..

tp seb bek aku xalami pening2...hubby aku yang kena penangan nih...huhuhu...cian cayunk..
selera makan jgn ckp la..de masa aku nk makan sesangat..de masa aku rs xlalu nk makan..
bila da makan..sure rasa xmampu nk hbskan makananan tu..

skunk bila malam..aku da xmam pa pe..xlalu...

pewot da sempit...coz da de bb...berat badan jap nek..jap turun...
this month blom tau mcm mn...rasanyer berat aku da nek berkilo-kilo..hikhik...

harapan aku...semoga aku dikurniakan KETABAHAN dan KESABARAN oleh-NYA sepanjang tempoh aku pegnen nih...

semoga aku juga DIPERMUDAHKAN oleh-NYA..dan aku berdoa agar anak yang aku kandung ini dapat membesar dgn sempurna..cukup sifatnya..dan lahir nanti jadi anak yg soleh/solehah..
amin...

pada en.suami ku...
thanks abang..kerana melayani kerenah ayg sepanjang tempoh ini..thanks kerana mengambil berat n menyayangi ayg...ala...terharu nih...maaf andai de perkara yg menyinggung perasaan abg..i love u so much sayang...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...