Followers

29 June 2010

++ berlalu nyer 1st TRIMESTER...++




alhamdulillah...aku da selamat melepasi tahap pertama pegnen..
skunk da masuk 2nd TRIMESTER..tahap ke-2..


1st TRIMESTER = 1 weeks-12weeks..

sepanjang tempoh tu..da mcm2 aku lalui..
1st pegnen tu..mood aku berubah..aku mula lapar yg amat sangat..pastu bila gosok gigi pepagi aku da 'wekk..week..'..hikhik..


26/4/2010 aku ptt mai period..tp xdtng...erm..orang ckp ptt test pas 2 3 ari dr date period..tp aku lak test 1st day ptt mai period..


alhamdulillah...positif...perasaan masa tu..xtau nak ckp...gembira n mcm2 feeling..trs aku cll my hubby yg masa tu ngah shif malam...dier punyer x-cited giler...siap g kasi tau kt mak mertua aku lagik...tido malam tu pon..xtau mcm mn...hikhik..

2 weeks pas tu aku g comfirm ngn doc..doc confirm yang aku da pegnen 2 minggu masa tu...
alhamdulillah...rezeki aku n my hubby...


masa mula2 pegnen..aku xlalu makan IKAN..xkira apa jenis masakan..eeeii..memng xble tgk n apatah lagi makan...


dulu ikan la paling aku ske...siap ratah2 lagik..huhuhu..skunk kuat mam ayam..mcm mn la aku x tembem...pastu deria bau aku kuat....kalo bau yang pelik2 aku confirm mun**h n loya..
seb bek la aku xalah ngn bau my hubby..kalo x...erm..cian dier..hikhik..


hah..1 lagik..aku kena makan pagi..kalo xmam..siap la..muncung la aku jwbnya..mau xder mood..
de 1 ari tu..aku mam nasi kandar pepagi...hikhik...


erm...sume tu kenangan yang aku xkan lupa smpai bila2...skunk aku da ok..da ble mam ikan,udang,ketam...hikhik...


kelmarin g checkup kat pearl...teruja jap tgk bb masa doc scan..da besar da..da cukp sifat..da nmpak kepala..kaki tangan dier..siap lompat2 lagik..hikhik..





shhhh!!!~~doakan kesihatan aku n my bb (",)















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...