Followers

21 July 2011

kalo saya boleh.....

kalo saya bole jerit..saya nak jeritttttt sekuat hati...
kalo saya bole lepaskan segala yg terbuku dihati nih kt laut...da lama saya lepaskan!
eh..kenapa laut ek??...tah la..rasanyer tu jerk tempat yg sesuai okeh!

arrrrrggghhhhh!!
hidup2...pa pe yg jadik..life must go on kan...
tapiiiii...
kadang hati rasa xtertanggung...rasa cam da letey lah lalui mcm-mcm nih...
tapiiii..
kalo dipikir-pikir...de orang yg mengalami lebih dari pe yg kita lalui...

saya manusia biasa...de masa saya bole KUAT nak lalui..
de masa saya rasa LEMAH sgtsgt...
oh Tuhan...!
berilah kekuatan pada ku...

umpama ditelan mati mak...diluah mati bapak!
(mcm la terukss sgt!..hehehe...)

da nama pompuan..feeling kekadang "ding dong dang" kan...






shhh!!~moga pe yg saya lalui sekarang nih..cepat-cepat lah berlalu...saya semakin xmampu nak laluinya...alahai....bukan xredha..cuma rasa...adeeeii..susah la nak explain....sendiri faham la ek!

2 comments:

umi zikry zafry said...

x paham la kila..meh story2 sket..

umi zikry zafry said...

x paham la dik ooi..meh story mory sket..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...