Followers

25 April 2011

Ya ALLAH..!!

in Harian Metro today..
sgtsgt sadis cite nih..isteri ditikam suami..

reason nyer tau bab pe..sbb yg rasanyer ptt si suami tu bersyukur ada wife mcm tu...
*_*


ISTERI DITIKAM SUAMI SEBAB KEJUTAN  SI SUAMI UNTUK SOLAT SUBUH

adeii..di zaman serba moden nih..mcm2 leh berlaku..dimana lah hilangnyer kasih sayang dan cinta si asben pada wife dier..??
sanggup si asben tu TIKAM wife dier..kot la sbb wife curang ka..berzina ka..ni x...sbb suruh solat lak tu..
Ya ALLAH..cian giler kt wife tu..
Salahkah bila seorang isteri menyuruh si suami menunaikan solat?..
solat itu tiang agama...xsalah untuk kita saling memperingati..apatah lagi diantara suami isteri..

skunk si wife tu lam keadaan kritikal...si asben??..ngah diburu polis..



shhh!!~~mohon sentiasa diberkati oleh-Nya.amin..

3 comments:

♥Loly GawGieha♥ said...

astaga....biar la mati si isteri dalam iman...

*AniE* said...

Maca-macam la manusia sekarang ni Syakila..Kita tak boleh jangka... Memang tak boleh dijangka....
"Isteri buat baik pun itu balasannya kan..."

SYAKILA said...

adik>cian wife tu...

anie>zaman skunk nih mcm2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...