Followers

06 April 2011

saya x majuk tapi...

~_~

entry kali nih xto nk ckp psl pe..sume bercampur-campur..
makin umo bertambah...makin banyak lak nk kena pk..
n makin banyak dugaan lak..

lam awal tahun 2011 nih..saya da lalui mcm2..adeiii..mcm mn la tuk sampai ujung tahun nih...?
moga saya tabah..

saya bukan seorang pemarah..saya bukan pendendam..saya bukan jenis benci orang..
tapi saya seorang jiwanya sensitif...seyes bebs..
walaupon hati saya sakit mcm mn sekalipon..saya x mudah nk benci orang @ simpan lam hati..
bukan puji diri sendiri...tp itulah penilaian saya...huhu..

saya pernah kongsi suka duka ngan orang yang pernah rapat ngn saya..
tp dia da jauh dari saya..jauh sgtsgt..
saya tetap teruskan hidup saya...
saya da ada haluan dan dia pon dah ada haluan..
so...life must go on..
org sekeliling bertanya mcm2..hati saya siapa tahu??
saya xmampu nk jawab..
yg pasti hati saya terluka...

salah siapa??saya tiada jawapan..

"just leave it and stop thinking"...

moga saya sentiasa tabah..

"peace"


shhhh!!!~ tetibe nak bersaya-saya lak kan...kila just luah  pe yg kila rasa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...