Followers

09 October 2009

++...pic TUnAnG...26/1/2009..++

erm..sajerk nk kongsi pic ms aku b'tunang ngn member2...huhu...aku b'tunang ms raya
cina awl thn nih....26/1/2009...erm...alhamdulillah..akhirnya hubungan antara aku n are
'terikat'
gak...erm...setelah 6thn couple...lama kan...huhu...


ni zaHirah...kwn aku since skool lagik..ni pon da xlame da nk jadi 'milik' orang....


ni kawan bek aku...staf usm gak..ASMA..dier pon da b'tunang..nk kawen bulan 2
thn depan...huhu...so de sesape nk tackle...lupakan jerk niat tu ek...huhu...





with my cousin's..jaja..


ni la adik aku...ciK nOni...

ni pic ms aku tunang 26/1/2009....erm...da nkk hmpir sethn da jadik tunang orang...huhu...

yg make-up aku...sape lagik kalo bukan CIK juMie...STAF POPULAR USM..hikhik.

thanks jumie... (",)




































No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...