Followers

29 October 2009

++..haRI WArGA StaF USM@ HUSM kUbang KeRian..++


pada 24-26 oktober..aku join teAM usm KAmpus INDUK untuk hari warga staf usm yg d'adakan di usM kaMpus kesihatan...di kelate...

sebenarnya nk g sana pown aku berbelah bagi...jap nk g..jap xnk g..lasts sekali...g gak..hikhik..

otak doraemon tol...

hikhik...


tunang aku lak bg greenlight...wah...pe lagik..g ngn penoh sesuka ati...(thanks sayng...!..love u so much...!)

we'll berkumpul kt eureka dlm kul 8 lebih..n bertolk g sane dalm kul 9...

perjalanan ke sane bik mase lebih kurng 8 jam...fuh...!!..mau kematu punggong duduk lam bas...hikhik...



on the way g kelate...ni kt grik...jalan2 nyer melengkor-lengkor...seb bek la aku ni xmabuk..rileks jerk....

kami smpai dalm kul 6pm mcm tu...trs g ke HUSM....tuk hias khemah....pas tu...teeerrruusss... gi hotel...saat yg d'tunggu-tunggu....best tol...menghempaskn dirik ats katil yg empuk...huhu...


aku 1 bilik ngn ct n nadia...

yg penting....

bathroom.....de jakuzi...pe lagik...xsabo nk berendam nih...


malam 2 kami round kt WAKAF CHE YEH...ble la..best gak..rmbang mata ngn brg2 kt si2...


tp aku xexcited bk beli sngt...coz bdn letih...dok lm sngt lam bas...

sok pagi we'll kena berkumpul sebelom kul 6am...

Fuh...!


korang bayangkan kol bape kami bgn....kul 5am da wakeup..2 pon smpau ade orng ketuk2 dinding bilik kitaorng...arrrgghh..malas nk bngn tol..coz SEEEJJJUUKKK bangat...!..




kul 6.30am..kami da smpai kt HUSM...acara LARIAN bermula awl pagi..last year kami xsempat...


reason nyer... sume BANGUN LAMBAT...so thn nih da kena KATA DUA..sume bersemangt waja...hahaha...


aku masuk SUKANEKA...GOYANG PERPADUAN..haha...tingat mase zaman KANAK2 dulu..


thn nih team HALIA BARA banyk peningktn berbnding thn b4 nih...


aku dpt 1 hadiah jerk...2 pon CABUTAN BERTUAH...



time nih de orng KaCO ku...ceh..!


bis dalm kul 2.30pm..menang keseluruhan...cam biase ler..kt team MISAI KUCING...huhu..


every year dpt diorng...erm..bila la team HALIA BARA nk menang lak???....erm....






ni la JOHAn...TEaM misai KUcing...HUHU...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...