Followers

06 October 2009

...i'm not lucky.......

yupp....
aku xbertuah...
why aku ckp mcm ni??..
erm...sush tol nk d'luahkan.....
hakikatnya...aku frust sangat...!!!!
memng tol kite kena fhm setiap orang da d'tentukan rezeki masing2...
aku setuju....
tp...rezeki tu perlu d'cari kan????
bukan nya datng bergolek mcm tu kan....
bukan dgn makn tido,makn tido kan????
tp gak....
kalu kite da mencari tp still kita xdpt gak...
pe lagi yg perlu kite wat kan????
uishhhh..sush tol nk d'explain nyer....

serius....
memng hilang segala SEMANGAT....
hilang terus......
HILANG...
orang memng mudah bercakap....sabar2...
"sabar....sabar..."

tp smpai bila????

yg fhm pe yg aku mksudkan..akn fhm la...
huhu..
yg xfhm tu...
xyah la fhm...
kang pening pale jerk....

yup...
life must go on....
aku ngh hadapi SATU lagi cabaran dlm hidup aku....

"YA ALLAH....
ampuni aku atas ketidakredhaan ku ini..
aku hanya meluah isi hati...."

moga ada hari ESOK yg bertuah untuk ku.....


..........................bllllluuuuurrr.............................................................



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...