Followers

19 May 2010

update!!

erm..nk kongsi ngn sume..
aku da hamil..da msk 7 minggu...
alhamdulillah...de gak rezeki tuk aku n suami..
skunk memng aku care giler...da xganas-ganas da..hikhik..
jd sopan santun da...teng!!...

ari isnin br nih g scan...coz aku de trn bleeding sikt..
tkt gak de pa pe..
alhamdulillah..doc ckp sume ok...
bb da nmpk jantung...

eeeii..rs mcm nk nangis..coz bersyukur sangt...
fizikal aku jgn ckp la..da tembem tahp maksimum..
pe leh wat...selera makn skunk kuat...
pagi kalo xdpt nasi..aku leh loya n muntah2..

aku cume loya2 n muntah...pening xder...alhamdulillah...
2 weeks pas ni aku kena check-up lagi...
hope sume ok..
doakan keadaan aku.k.



shhhhhh~amin rabbilalamin...ALLAH s.w.t makbulkan doa ku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...