Followers

27 May 2010

~emoSi~


adoyai...sejak pegnen ni..emosi ni xmenentu..jap mcm ni..jap mcm tu..mcm2..

mudah touching tol...aku sedar..kekadang tu..bkn perkara besar pown..pon ble ternangis...huhuhu..


mcm br2 ni...aku tgk la siri cite Renjis 2 kt astroria...lam cite tu tetibe de babak diorang mam nasi beriani...pe lagik..tetibe tekak ni tingin sangat la plk..


so aku msg la hubby aku...dier blk umah..dier pon pening mn nk carik nasi beriani time nk masuk magrib nih...aku pon pe lagik...trs berair jerk airmata nih..mcm budak2...smpai bengkak mata ni punyer nangis...uwwwwwaaa..


pantang kena tegur sikt..msti nk nangis..adoyai...cian my hubby...

maaf ye kanda...dinda ngah mencube x minta yg pelik2 da...



shhhhhh!!!..~~today my mom nk wt gulai ayam..nyum..nyum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...