Followers

21 August 2009


benar hidup ini x seindah d'sangka....
cabaran dugaan pasti akan datng...aku??dari aku kecik smpai la sekrang..x terhitung rs peritnya menghadapi segalanya..
hanya kekuatan dan keredhaan hati yg mnjadi peransang idup aku..
TABAH..yup istilah yg telah sebati dalam diari hidup aku...
ingin ku tagisi..x guna..
kerna tiada siapa peduli...
hanya HATI yg memahami..betapa sukarnya hidup ini...
betapa sukarnya mencari sebutir kebahagiaan...
betapa sakitnya mncari setitik kegembiraan....
aku PASRAH..redha dgn apa yg telh d'takdirkan untuk aku...
HIDUP??...perlu d'harungi...kerna ini telah TERTULIS buat ku..
segala keluh kesah ku...biar aku yg tahu..
mohon aku diberi KEKUATAN...
menjalani segala yang KAU tetpkn buat ku YA ALLAH...
agar dapat aku lalui waktu yang tersisa kini..
sehingga ke akhir NAFAS hidup ku....

(",)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...