Followers

02 April 2013

perfect saying..


TQ ALLAH..
dari saya lahir..
saya lalui pelbagai suka duka dalam kehidupan..
zaman kanak2 yg penuh cabaran..bila perginya ayahanda tercinta.
susah senang mak besarkan saya..
sehingga saya sepertinya kini.
 
TQ ALLAH..
kerna setiap masa hidup saya xpernah sunyi..
jatuh bangun saya dalam hidup..penuh dgn suka duka..
saya redha dengan apa yg telah saya lalui dari dulu dan kini..
 
TQ ALLAH..
Saya xpernah lupa SIAPA saya..
di mana saya BERPIJAK.
ini lah DUNIA saya..
saya tetap saya..
dan hanya SAYA yang tahu apa yang saya rasa..
HATI SAYA..hanya saya yang tahu..
 
TQ ALLAH
diatas anugerah 'cahaya' hidup saya..
mereka nyawa saya,mereka nadi saya..
kerana mereka SEMANGAT hidup saya...
 
TQ ALLAH..
TQ ALLAH..
TQ ALLAH..
AMIN.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...