Followers

31 March 2011

CITE CINTA..weee..

td kila ngah layan 1 blog feveret kila..^_^
dah la SKT xsiap lagi..jari nih lak asyk nak update blog jerk..haish!

kila sgtsgt suke entry beliau sempena anniversary percintaan dier..
sukesuke!

sbb pe?
sbb de kena mengena ngn kila n en.asben

^_^

well...kami kenal memang da lama..erm..since skool..
kila setuju ngn statement beliau..
maaf yerk cik blogger..kite copy sikit awak nyerk entry..

"bila kita kenal dah lama seseorang tu..kita akan rasa:
-akan terserlahlah segala keburukan dan peelnye yg kita xberkenan..
-time tulah kita akan disogokkan oleh bermacam2 dugaan..
-kadang2 kita merasakan ada lagi yang lebih baik dan bagus
-kadang2 kita merasa bosan tahap gaban yelah asyik orang yang sama je..
"


erm..seyes..memang setuju sgtsgt!
dan lagi....

"tapi kita harus ingat..
-orang yang kita baru kenal tu memang nampak bagus pada mula2..thats life..mula2 semuanya indah..nanti lambat laun entah2 lagi celaka daripada apa yg kita dah dapat..
-kita harus ingat..adakah org yg baru kita kenal tu baik dan bagus selama2nya dengan kita.
-adakah org yang kita kenal tu sanggup bekorban seperti apa yang dilakukan oleh pasangan kita sebelum ni.."


kila akui..since dr kenal en.asben..
dari bercinta yg hampir separuh abad..tipu lah kila n asben xmengenali orang lain yg lebih better..
tapi..itu lah nama CINTA..
asas utama..PERCAYA.
tu je la rasanyerk..jodoh kami kuat..


pada en.asben..
mohon kemaafan untuk segalanya...ayg tahu..ayg de bnyk silap n ayg juga pernah sakitkan hati abg..kita da lalui mcm2 dugaan..ayg tau mcm mn keadaan pon..abg slalu ada untuk ayg..itu yg ayg xmampu nafikan..saat ayg susah..abg selalu ada..sentiasa ADA untuk ayg..thanks sayang...
moga kita selalu bahagia disamping anak kita, BbyAzra n anak2 yang akan datang (ehekss..ish..biar betul nih..hahaha..blushing! *_*)

3 comments:

Pn Shamira said...

seyessss pn syakila...i like......kiter tahu awak tengah menanti kepulangan en.asben...kiter amat memahami keadaan awak sekarang....:P

PN SHAMIRA said...

sayessss pn syakila...i like....
kiter amat memahami keadaan awak sebab awak sedang menantikan kepulangan en.asben....:P

SYAKILA said...

eheks..hg memang la fhm sgt ek
^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...